Sunday, May 3, 2009


SUAMI SAYA

Nama suami saya ialah V.Gunaseelan, berasal dari Kuala Ketil, Kedah. Umur dia 49 tahun, dia bekerja sebagai Pengurus Syarikat Insurans di Petaling Jaya. Dia adalah seorang bekas guru di SJK (T) Pengkalan Hulu, di sekolah tersebut saya menjadi guru sementara selama dua tahun semasa itulah saya berjumpa dengan suami saya dan mencintainya selama tujuh tahun dan saya berkahwin dengannya pada tahun 1989. Suami saya seorang ijazah dalam bidang Bahasa dan Linguistik Melayu di UM pada tahun 1988. Suami saya adalah seorang peramah dan juga suka menolong orang yang memerlukan bantuan. Suami saya adalah anak sulung dalam keluarganya. Suami saya menolong saya menguruskan rumah tangga dan juga mengajar anak-anak kami pada waktu malam setiap hari. pada musim cuti sekolah, suami saya akan membawa anak-anak kami bersantai di negeri-negeri di Malaysia. Suami saya membuat jadual tugasan harian untuk lima orang anak untuk mengurangkan beban saya. Suami saya nampak kacak dan tampan, ramai perempuan suka padanya.

No comments:

Post a Comment